.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جاده گهرباران به روی کامیون‌ها بسته می‌شود

شمال نیوز: بخشدار مرکزی میاندرود مازندران گفت: جاده گهرباران به روی تریلی‌ها و خودروهای سنگین بسته می‌شود.

عباس غفوری در گفت‌وگو با فارس در شهرستان میاندرود با اشاره به خطراتی که کامیون‌های سنگین برای مردم و مسافران محور 25کیلومتری گهرباران به وجود آورده‌اند، تصریح کرد: با نظر فرماندار میاندرود و طی جلسه‌ای که با محمد دامادی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی داشتیم، تصمیم بر این شد که برای حفظ جان مردم این محور بر روی کامیون‌های سنگین عبوری بسته شود.

بخشدار مرکزی میاندرود در این مورد با بیان اینکه هیچ چیز به اندازه سلامتی و جان مردم برای مسئولان شهرستان میاندرود مهم نیست، تصریح کرد: با تصویب این طرح در شورای ترافیک در روزهای آینده اجرای آن عملی می‌شود.

غفوری به فراوانی تصادفات در محور گهرباران اشاره داشت و ادامه داد: این مساله درخواست مردم بیش از 30 روستای این محور است و در هر جلسه‌ای که با مسئولان دارند بر آن تاکید می‌کنند.

وی این تریلی‌ها را عمدتا از شرکت‌های مستقر در مناطق ساحلی نکا و بهشهر عنوان کرد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000292393
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 19 مرداد 1392
پس اين بخشدار گهرباران خوابه ؟بارك الله به غفوري .بخشدار گهرباران هم تحفه هادي ابراهيمي بود كه دوسال موجب پس رفت اين بخش شد .رمداني جان مادرت سانسور نكن
نا شناس 19 مرداد 1392
ازاقاي غفوري تشكر ميكنم 6ساله توي كار شورايي باهاش همكارم خدا شاهده جز خدمت ودغدغه مشكلات مردم به چيزي فكر نميكرد بعنوان نماينده بخش گهرباران از پيگيري ايشون وفرماندار محترم تشكر ميكنم .كاش بخشدار گهرباران هم پيامي ميداد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.